فرار هانی کرده از مرگ/ ترخیص از بیمارستان بعد از کما

هانی کرده که در یک درگیری میان اراذل و اوباش به شدت مجروح شده بود، از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، «هانی کرده» از اراذل و اوباش سطح یک تهران که در درگیری میان اراذل و اوباش از نواحی مختلف بدن و به علت اصابت ضربات قمه مجروح  و در بیمارستان بستری شده و مدتی در کما بود، با بهبود وضعیت جسمی از بیمارستان مرخص شد.

هانی کرده اخیرا در فضای مجازی نیز فعالیت داشته است.

مجروح شدن هانی کرده در تسویه حساب اراذل با هم

اوایل دی ماه «هانی کرده» از اراذل و اوباش سطح یک تهران که در درگیری میان اراذل و اوباش از نواحی مختلف بدن و به علت اصابت ضربات قمه مجروح شده بود.

ماجرا از این قرار بود که «هانی کرده» به همراه یکی دیگر از اراذل و اوباش در چهارراه شاپور برای نوشیدن آمیوه توقف کرده و بعد از خرید آبمیوه داخل خودرو پژو ۲۰۶ نشسته و مشغول نوشیدن آبمیوه شدند.

در این هنگام تعدادی از اراذل و اوباش که به روش زاغ زنی منتظر لحظه‌ای بودند که «هانی کرده» را غافلگیر کنند، با موتورسیکلت خود را به کنار خودرو پژو ۲۰۶ رساندند و بلافاصله با ضربات قمه به جان «هانی کرده» و همراه او افتادند.

در این درگیری «هانی کرده» به علت غافلگیری نتوانست از خود دفاع کند و به شدت مجروح و به بیمارستانی در همان حوالی منتقل شد.

تحقیقات پلیس نیز برای شناسایی ضاربان آغاز و مدتی بعد ضاربان او دستگیر شدند.

جزئیات درگیری «هانی کرده» در منطقه ابوسعید از زبان پلیس

سرهنگ چنگیز ایدون رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در خصوص درگیری خونین «هانی کرده» با اراذل و اوباش در منطقه شاپور تهران گفت: شامگاه دوشنبه دوم دی یکی از شرور‌های معروف تهران همراه یکی از دوستانش سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ مقابل یک آبمیوه فروشی در منطقه شاپور توقف می‌کند که در همین لحظه ۶ جوان سوار بر ۲ موتور به سمت وی و دوستش حمله و آن‌ها را هدف ضربات چاقو و قمه قرار می‌دهند.

وی افزود: با اعلام این خبر تیم‌های عملیاتی و امدادی به محل درگیری اعزام شده و آن‌ها که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ ایدون ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این فرد شرور به همرا دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این مهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا می‌کنند و به خاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد یک قرار درگیری در منطقه ابوسعید با هم می‌گذارند.

این مقام پلیسی ادامه داد: شامگاه دوشنبه این فرد برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می‌کند، اما طرف دیگر دعوا به محل نمی‌آیند که در ادامه آن‌ها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه فروشی می‌روند که در این صحنه ۶ جوان موتور سوار که او را تعقیب کرده بودند به سمت وی حمله و او را با حملات چاقو و قمه هدف ضربات چاقو و قمه قرار می‌دهند.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در پایان گفت: وضعیت این دو فرد رو بهبودی است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
این اراذل اوباش را اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
بره به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
واقعا انرژي زندگي كه زياد باشه آدم از شديدترين جراحت ها رو هم شكست ميده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
ملت سر هيچ و پوچ با جونشون بازي ميكنن انگار هزار بار ديگه قراره بدنيا بيان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
مملکت را از لوث وجود اراذل و اوباش پاک کنید
آخرین اخبار