آینده ای عجین شده با طبیعت برای دانش آموزان آسارایی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج گفت: کلاس‌ های ترویجی با هدف نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی در سطح مدارس بخش آسارا برگزار شد.

آینده ای عجین شده با طبیعت برای دانش آموزان آساراییسیاوش ذاکری، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: باهدف نهادینه کردن رفتارهای صحیح در ارتباط بافرهنگ منابع طبیعی و محیط زندگی، کلاس‌ های ترویجی در سطح مدارس بخش آسارا برگزار شد.

ذاکری گفت: برنامه آموزشی در سطح مدارس شهرستان با هماهنگی دفتر پرورشی اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان کرج انجام شده است که در این برنامه‌ها بر اساس هماهنگی‌ های انجام‌گرفته چند نفر از کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان کرج با حضور در مدارس از پیش تعیین‌ شده اقدام به آموزش مبانی حفظ طبیعت و منابع طبیعی کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی کرج افزود: برنامه مذکور که از سالیان پیش در سطح مدارس شهر کرج برگزار می‌ شده است، اثرات خود را در نسل آینده نشان خواهد داد.

ذاکری ضمن تشکر از مدیریت آموزش‌ وپرورش نواحی چهارگانه شهرستان کرج گفت: در این کلاس‌ها برنامه‌ها و مسابقات متنوع در زمینه منابع طبیعی برگزار می‌شود تا دانش آموزان باعلاقه و حس طبیعت نگری در کلاس حضور یابند و سطح یادگیری و بهره‌برداری آن‌ها بالا رود.

انتهای پیام / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.