نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

شهید سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره)

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شهید سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) بود و حضور فعال و اثرگذار این شهید در لبنان، سوریه، فلسطین و عراق نشان دهنده این مطلب است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان  دیشب در جمع روحانیون رزمنده، آزاده و ایثارگر استان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب امام راحل بودند و حضور فعال و اثرگذار ایشان در لبنان، سوریه، فلسطین و عراق نشان دهنده این مطلب است که او پیرو خط امام و تربیت یافته مکتب ایشان بود که همگی نشأت گرفته از برکات وجودی حضرت فاطمه (س) است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: سردار شهید سلیمانی صاحب مکتب بود و به قدری این مکتب اثر داشت که ارتش‌های جهان آن را مورد مطالعه قرار خواهند داد تا رمز و راز آن را کشف کنند.

امام جمعه قزوین گفت: امام خمینی (ره) همانند پیامبر (ص) رسالت و آرمانی جهانی برای انقلاب تعریف کردند و فرمودند ما انقلاب را به همه جهان صادر می‌کنیم و فرمود تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله در جهان طنین نیفکند، مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست ما نیز هستیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.