عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال:

مردم با تمام مشکلاتی که دارند حضور پُر رنگی در انتخابات خواهند داشت

قنبرزاده گفت: مردم ایران نشان داده اند با وجود تمام مشکلاتی که دارند در انتخابات حضور پُر رنگ و چشمگیری خواهند داشت.

منصور قنبرزاده عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لزوم حضور پرشور مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه از شرایط اقتصادی سخت کشور و تنگنا‌های مردم باخبر هستیم. من نه به عنوان یک مدیر فوتبالی بلکه به عنوان یک شهروند حقوق بگیر اعتقاد دارم مردم ایران سختی‌های زیادی می‌کشند، اما در مواقعی مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی جوهره خودشان را نشان می‌دهند.

او افزود: با وجود تمام این مشکلات و سختی‌ها هیچ وقت ندیده ایم مردم ایران با صندوق رای قهر کنند. وقتی سردار عزیز ما شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید دیدید اقشار مختلفی از مردم در تشییع پیکر آن شهید والامقام و همزمان شهیدش شرکت کردند. انتخابات هم به گروه یا طیف خاصی تعلق ندارد بلکه برای کل ملت شریف ایران است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: تعداد آرای ماخوذه و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد در ابعاد مختلف به سود کشورمان است. ما اکنون در مذاکرات مختلفی هستیم و حضور مردم در انتخابات سبب پر شدن دست مسئولان کشورمان در مواجهه با عوامل و ایادی استکبار می‌شود. همانگونه که در بحث تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی دنیا هاج و واج مانده بود و افرادی که در این ترور خبیثانه و ناجوانمردانه دست داشتند متوجه شدند ملت بزرگ ایران پشت نظام و قهرمان ارزنده شان هستند و به همین دلیل ترور حاج قاسم در بسیاری از رسانه‌های منصف بین المللی محکوم شد، اکنون هم حضور پرشور مردم در انتخابات سبب تودهنی به مستکبران خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار