فرماندار ایرانشهر:

بی‌طرفی و رعایت قانون از اولویت‌های مسئولان در انتخابات است

کوثری گفت: بی‌طرفی و رعایت قانون از مهمترین اولویت‌های مسئولان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

بی‌طرفی و رعایت قانون از اولویت‌های مسوولان در انتخابات استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر در شورای اداری ایرانشهر با تاکید بر برگزاری انتخاباتی قانونمند و با مشارکت حداکثری اظهار داشت: لازمه تحقق انتخاباتی قانونمند، همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی است.

او بیان کرد: بیش‌از ٩ هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه ایرانشهر بر عهده دارند.

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه ۴۵٣شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در حوزه انتخابیه ایرانشهر در نظر گرفته شده است افزود: از این تعداد ٢٠۶ شعبه ثابت و ٢۴٧شعبه سیار است.

او  تصریح کرد: حوزه انتخابیه ایرانشهر با ١۵ حوزه فرعی بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است که تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

کوثری اظهار داشت: همه‌ی فرآیندهای انتخابات حق الناس است بنابراین باید مجریان انتخابات با توجه به این مساله به گونه‌ای عمل کنند تا خدشه‌ای به اعتماد عمومی جامعه وارد نشود.

او  با تاکید بر اولویت قرار دادن رعایت اصل بی‌طرفی در اجرا و برگزاری انتخابات، تصریح کرد: رعایت دقیق قانون یک اولویت اساسی برای مسوولان اجرایی انتخابات است و در این راستا باید تمام دست‌اندرکاران انتخابات به وظایف خود به طور دقیق بر اساس قانون عمل کنند.

فرماندار ایرانشهر گفت: از نظر خودرو، امکانات اداری، نیروی فنی و کارمندان ادارات در حوزه انتخابیه ایرانشهر کاملا آماده هستیم تا در دوم اسفند بار دیگر با مشارکت مردم در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی بیفزاییم.

او افزود: انتخابات مجلس یازدهم در شرایطی برگزار می‌شود که در شدیدترین تحریم‌های ۴۱ ساله انقلاب اسلامی قرار داریم و تمام نگاه‌های دنیا به انتخابات ۹۸ ایران اسلامی دوخته شده است پس حضور هر ایرانی پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار