پیشکسوت فوتبال ایران:

امیدوارم نمایندگان مجلس خصوصی سازی سرخابی‌ها را جدی بگیرند

محمود کلهر گفت: امیدوارم نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی خصوصی سازی سرخابی‌ها را جدی بگیرند.

کلهر: امیدوارم نمایندگان جدید مجلس خصوصی سازی سرخابی‌ها را جدی بگیرندمحمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ابتدا من امیدوارم افرادی که به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کنند ورزش جامعه را به مسیر رو به جلو و پیشرفت کمک کنند. ورزش روی سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد و بار‌ها دیده ایم موفقیت ورزشکاران تا چه حد می‌تواند روی روحیات مردم ما موثر باشد.

او در ادامه بیان کرد: امیدوارم نمایندگان راه یافته به مجلس در گسترش  و برپایی امکانات ورزشی موثر تر عمل کنند. از طرفی بحث کهنه خصوصی سازی سرخابی‌های پایتخت (باشگاه های استقلال و پرسپولیس تهران) را جدی بگیرند و نگاه ویژه‌ای به بهتر شدن اوضاع ورزشی کشور داشته باشند. جامعه ما متاسفته از تحرک کمی دور افتاده و نیاز به تحرک و پویایی دارد و امیدوارم در این دوره نمایندگان موفق عمل کنند.

کلهر در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات پیش روی مجلس شرکت می‌کند یا خیر اظهار کرد: من در انتخابات شرکت می‌کنم و صد درصد به کسانی رای می‌دهم که واقعا لایق حضور در مجلس شورای اسلامی هستند.  


بیشتر بخوانید: AFC اعتراض پرسپولیس را رد کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار