نتانیاهو: اسرائیل در جایگاه یک ابرقدرت قرار خواهد گرفت!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توئیتی مضحک با ستایش از عملکرد کابینه خود مدعی شد عملیاتی در حال انجام است که این رژیم را در جایگاه یک ابرقدرت در منطقه و جهان قرار می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در توئیتی مضحک به خودستایی پرداخت و مدعی عادی‌سازی روابط این کشور با بسیاری از کشورهای عربی شد.

او در توئیتی مضحک مدعی شد: «ما در اوج عادی‌سازی روابط با تعداد قابل توجهی از کشور‌های عربی و اسلامی قرار داریم. شما فقط بخش کوچکی از آن را می‌بینید. این، نوک توده یخ است که روی سطح آب دیده می‌شود. زیر این آب عملیات زیادی در حال انجام است که چهره خاورمیانه را تغییر و اسرائیل را در جایگاه یک ابرقدرت در منطقه و جهان قرار می‌دهد. این، ثمره سیاست ما است.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که در پی ناکامی چندباره حزب «لیکود» نتانیاهو در ایجاد ائتلاف با دیگر احزاب رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه، قرار است انتخابات جدید پارلمانی این رژیم روز نهم اسفند ماه برگزار شود. در همین حال بنی گانتس، رئیس حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی، گفت کابینه‌ای تشکیل خواهد داد که نه نتانیاهو و نه هیچ یک از احزاب عربی پارلمان در آن حضور نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
از قالیشویی چه خبر عکس نشون نمیدی دیگه دلقک ۰۰۰خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
خخخخ اره نزدیک عیدم هست به درد میخوره
آخرین اخبار