فریبا: سرپرستی در استقلال از مربیگری سخت‌تر است

پیشکسوت تیم فوتبال گفت: با توجه به مشکلات مالی استقلال کار سرپرستی در این تیم از مربیگری سخت‌تر است.

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه فینال جام یونس شکوری درباره این مسابقات اظهار داشت: از مسئولان برگزاری این بازی‌ها تشکر می‌کنم. هرساله برای تماشای فینال این مسابقات دعوت می‌شوم و با تمامی پیشکسوتان و هم‌بازی‌های سابق خود دیدار می‌کنم.

او درباره استعفای رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال بیان کرد: سرپرستی در استقلال از مربیگری سخت‌تر است. فرض کنید سرمربی تیم از سرپرست درخواست کند تیم بعد از بازی به استخر برود، سرپرست تیم با چه منبع مالی می‌خواهد درخواست سرمربی را برآورده کند؟ برای همین کار سرپرستی بسیار دشوار است.

او در ارتباط با اعلام شماره کارت مسئولان استقلال برای جمع آوری کمک مالی برای این تیم گفت: مسئولان استقلال کار بسیار زشتی کرده و شخصیت باشگاهی به این بزرگی که ۲ ستاره روی سینه دارد را پایین آورده‌اند. به نظرم باید هرچه زودتر مدیرعامل استقلال مشخص شود. شخصی باید مدیرعامل شود که بتواند پول به تیم تزریق کند.

او ادامه داد: باشگاه استقلال و پرسپولیس حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارند که از گذشته مانده است. این تنها مشکل این ۲ تیم نیست، این مشکل بزرگ فوتبال ما است که فدراسیون باید جلو آن را بگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص کادر فنی این تیم اظهار کرد: اگر از فرهاد مجیدی و کادرفنی او حمایت شود فکر می‌کنم آن‌ها بتوانند این تیم را اداره کنند. مشکلی که در حال حاضر استقلال با آن مواجه است فاصله کم میان بازی ها، پرواز‌های مداوم و بازی در زمین بی کیفیت است که باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. البته این مشکلات همیشه بوده، اما امیدوارم با حمایت هواداران، پیشکسوتان و مسئولان این مشکلات از بین بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار