مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان البرز گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها از ارکان مهم ایجاد شور انتخاباتی در جامعه هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان البرز در همايش رسانه ، روابط عمومی مشاركت حد اكثری كه در سالن سيروس صابر اداره كل فرهنگ و ارشاد استان البرز برگزار شد ، ضمن اشاره به تاكيد رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداكثری مردم در انتخابات گفت: همه ما در ادارات، روابط عمومی ها و رسانه ها وظيفه داريم زمينه حضور حداكثري را فراهم كنيم.

در ادامه بهاروند، مدیر خبرگزاری ایرنا نیز در این همایش افزود : موضوع اخلاق در رسانه ويژگي برجسته ايست كه براي تنوير افكار عمومي بسيار حائز اهميت است.

او گفت: رسانه ها بايد تريبونی برای تنوير افكار عمومی باشيم و رسالت ما اميد آفرينی در جامعه است.

بهاروند افزود: نكته ديگر اين است كه شعارهايی كه نامزد های انتخاباتی براي رای دهندگان ارائه ميدهند بايد ضمن اينكه بررسی شود اميد آفريني را در جامعه ایجاد کند.

او گفت:گرچه امروز مردم در این شرايط اقتصادي دست و پنجه نرم میکنند اما این را بدانند و شرايط سياسي بر انتخابات ما اثر گذار است و شرایط اقتصادی نیز متاثر از انتخاب درست است.

مدیر خبرگزاری ایرنا با بیان اینکه اين شرايط نتيجه اينست كه بايد افراد متخصص و قوی وارد مجلس شوند افزود: نيازمند هستيم كه شوري را در جامعه ايجاد كنيم تا هر إيراني متفكر بداند كه بايد در اين انتخابات شركت كند.

او در پایان افزود: در طول ٣٦ انتخابات كه در طول عمر بابرکت چهل و یکساله انقلاب برگزار شده بيش از ٥٠ درصد از مردم در انتخابات مشاركت داشته اند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.