استفاده از بیت المال برای تبلیغ نامزدها ممنوع

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با هرگونه استفاده نامشروع از اموال دولتی به نفع یا ضرر نامزد‌ها برخورد می‌کنیم و سازمان بازرسی را مامور کرده ایم بر این موضوع نظارت و با متخلفان برخورد کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تذکر‌های لازم به مدیران دستگاه‌های اجرایی داده شده است و اگر استفاده غیرقانونی از اموال و جایگاه دولتی مشاهده کنیم به همه دادستان‌ها دستور برخورد قاطع را داده ایم.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود از آموزش باید‌ها و نباید‌های تبلیغات انتخاباتی به داوطلبان نمایندگی مجلس خبر داد و گفت: در سلسله نشست‌هایی در همه حوزه‌های انتخابیه قوانین مربوط به تبلیغات    انتخابات را به داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز شده است، آموزش داده ایم و کتابچه‌ای حاوی همین قوانین را نیز در اختیارشان قرار داده ایم.

هادی هاشمیان افزود: تاکنون تخلف انتخاباتی در استان نداشتیم و مواردی هم که در استان تشکیل شده مربوط به حواشی هواداران و اتفاقات ستاد‌ها بوده است.

هاشمیان گفت: انتظار داریم کسانی که مدعی هستند که توان قانونگذاری دارند بیش از دیگران تابع قوانین و مقررات باشند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: استقبال برای حضور در عرصه نمایندگی مجلس در گلستان از میانگین کشوری بالاتر است و همین امر نشان می‌دهد انتخابات پرشوری درپیش داریم و مانند انتخابات گذشته امسال هم میزان مشارکت مردم، پای صندوق‌های رای پرشور و باشکوه باشد.
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.