رفیعی: استقبال باشگاه السد مرا غافلگیر نکرد/ برای برد به مصاف تیم السد می‌رویم

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: استقبال بسیار خوب باشگاه السد قطر مرا غافلگیر نکرد و همانند یک رقیب با ما برخورد نشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال سپاهان در مصاحبه با روزنامه استاد دوحه قطر از وضعیت خودش و شرایط تیم سپاهان در آستانه بازی با السد قطر  مطالبی را بیان کرد که از نظر خواهیم گذارند.  

رفیعی درباره نظرش درباره  شهر دوحه قطر گفت: دوحه همواره شهر زیبایی بوده است و در این شهر من و هم تیمی هایم آرامش خاصی داریم. من هر سال به دوحه می‌آیم و امسال شاهد تغییرات در این شهر بودم و کشور قطر به دنبال پیشرفت و ترقی است. به هر حال من به همراه تیم سپاهان  از یک هفته پیش برای بازی با السد قطر به دوحه آمدیم تا آماده این بازی مهم و سخت شویم.  

رفیعی: استقبال باشگاه السد مرا غافلگیر نکرد/ برای برد به مصاف تیم السد می رویم

من سابقه گلزنی به السد قطر دارم 

هافبک سپاهان درباره بازی این تیم برابر تیم السد قطر گفت: من با پیراهن الخور برابر السد بازی کرده‌ام و با پیروزی هم در آن دیدار معروف که در وقت‌های اضافی ۳ بر ۲ باختیم هم حضور داشتم. من برابر السد هم گل زده‌ام و هم پاس گل داده‌ام. ما تیم خوبی داریم که هدایت آن را مربی برعهده دارد که در فوتبال آسیا تجربه زیادی دارد و او امیر قلعه نویی است. به هر حال کادر فنی تصمیم گرفت اینجا اردو بزنیم چرا که می‌دانستیم همه چیز مهیا است.

او درباره شرایط میزبانی تیم السد قطر گفت: استقبال بسیار خوب باشگاه السد من را غافلگیر نکرد. از آن‌ها تشکر می‌کنیم چرا که زمین تمرین را هر زمانی که خواستیم در اختیار ما قرار دادند. مسئولان باشگاه السد همچون یک رقیب با ما برخورد نکردند. آن‌ها با نهایت محبت برخورد کردند و فضای بسیار خوبی را به وجود آوردند. ما  اینجا هستیم چرا که روابط فوتبالی خوبی بین قطر و ایران برخوردار است. ما هم بدون شک در ایران پاسخ این محبت را خواهیم داد و برخورد خوبی با بازیکنان السد خواهیم داشت. فوتبال وسیله خوبی برای دوستی بین ملت‌ها است.

العین با وجود دریافت  ۴ گل تیم ضعیفی نبود 

رفیعی درباره پیروزی پر گل تیم سپاهان برابر تیم العین امارت گفت: به هر حال می‌دانم که این سنگین‌ترین شکست خانگی العین بوده است. ما با وجود اینکه العین را  با ۴ گل شکست دادیم، اما این تیم ضعیف نبود. باید این بازی را فراموش کرد و نهایت تمرکز خود را روی دیدار برابر السد گذاشت. السد هم در دیدار نخست نتیجه خوبی را به دست آورد و در عربستان مساوی کرد.  پیروزی پر گل ما برابر العین به این معنا نیست که العین ضعیف بود.

او ادامه داد: به هر حال همان طور که سرمربی تیم سپاهان بیان کرد باید  برابر السد  با نهایت تمرکز به میدان برویم و این دیدار متفاوت خواهد بود. پیش بینی می‌کنیم که دیدار سختی خواهد بود، اما ما انگیزه لازم را برای این بازی داریم. السد بهترین تیم قطر است و العین بهترین در امارات و النصر هم بهترین در عربستان و این نشان می‌دهد که گروه سختی داریم. السد در عربستان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تساوی به سود ما بود.

رفیعی بیان کرد: ما برای بازی با السد آماده هستیم و به طور حتم دیدار سختی خواهیم داشت، اما با احترام به ژاوی و بازیکنان السد می‌گویم که ما اینجا هستیم تا بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم.


بیشتر بخوانید: زمان نشست خبری قلعه نویی و ژاوی مشخص شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار