سهم عمده طرح های عمرانی در بودجه۹۹

رییس کمیسیون نظارت و‌ پایش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:در جزییات بودجه ۹۹ ،حدود ۷۱درصد از کل اعتبارات به بخش عمرانی تخصیص داده شده است.

فتح الله معین، رییس کمیسیون نظارت و پایش شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت:در تصویب بودجه ۹۹ مهمترین موضوعی که تغییر کرد، سقف درآمد‌های شهرداری بود که از۵هزار و صد میلیارد تومان به۶هزار میلیارد تومان تغییر پیدا کرد. این افزایش عمدتا در نتیجه بررسی موضوعاتی همچون سهم شهرداری از مالیات برارزش افزوده و برخی‌کمک‌های دولتی براورد شده است.

او در ادامه جزییات بودجه۹۹ را این چنین برشمرد:۷۱درصد از کل اعتبارات برای بخش عمرانی و‌۲۹درصد برای بخش جاری تخصیص داده شده که هزینه‌های جاری شامل مواردی همچون هزینه نظافت و نگه داری فضا‌های سبز می‌باشد. در طرح های عمرانی نیز مواردی از قبیل اتمام خط دو مترو، توسعه معابر شهری و رینگ حفاظتی می‌باشد که ما پیش بینی می‌کنیم بتوانیم از حدودهزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس‌های جدید و اتمام پروژه خط۲مترو استفاده کنیم.

معین افزود:مهمترین هدف بودجه ۹۹ روان شدن ترافیک، ایجاد شهری زیست پذیر با کاهش درصد آلودگی هوا می‌باشد

رییس کمیسیون نظارت و پایش شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وظایف این کمیسیون در قبال بودجه۹۹ اظهار داشت: کمیسیون نظارت و پایش که در سال۹۸ تشکیل شده است عمدتا به بررسی میزان عمل و اجرای بودجه می‌پردازد و از نظر درامدی و هزینه‌ای عملیات اجرایی بودجه تحت کنترل قرار میگیرد. جلوگیری از توقف پروژه‌های عمرانی و استمرار مراحل اجرایی آن‌ها از مهمترین مسائلی است که مورد توجه این کمیسیون قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.