هتل هرمز بندرعباس موفق به دریافت بالاترین نشان سبز زیست‌محیطی و تندیس زرین واحد خدماتی برگزیده سبز در همایش ملی صنعت و خدمات سبز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،هتل هرمز بندرعباس موفق به دریافت بالاترین نشان سبز زیست‌محیطی و تندیس زرین واحد خدماتی برگزیده سبز در همایش ملی صنعت و خدمات سبز شد.

دربیست و یکمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز دیروز با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت و عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد که در این همایش از ۵۶ واحد صنعتی سبز و ۲۱ واحد خدماتی سبز تقدیر شد که از این ٧٧ واحد، ۴ واحد صنعتی و ٣ واحد خدماتی برگزیده شدند.

مدیر هتل هرمز بندرعباس گفت: هتل هرمز اولین هتلی است که در کشور موفق به دریافت تندیس زرین واحد خدماتی برگزیده سبز از وزیر نفت و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور شده است.

عبدالوهاب قاضی افزود: این هتل به منظور کاهش و بهبود مصرف در زمینه‌های تأسیسات، مصرف آب، کاهش مصرف پلاستیک، پسماند، مصرف برق، فضای سبز، ایمنی و بهداشت و HSE و اقدامات فرهنگی در زمینه محیط زیست بر اساس معیارهای بین‌المللی گام‌های اساسی برداشته است که دلیل این موفقیت بوده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.