قائم مقامی: افراد شایسته باید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باشند

استاد بزرگ شطرنج ایران گفت: مردم باید به کسانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی رای دهند که شایسته این سمت را داشته و دلسوز باشند.

قائم مقامی: به سهیم شدن در بهبود شرایط کشورم معتقدماحسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به لزوم برگزاری انتخابات در سطح فدراسیون‌ها و سطوح بالاتر کشور، تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات در فدراسیون‌ها صد در صد لازم است.  بدین صورت سیستمی برای مدیران پیش بینی می‌شود که در یک چارچوب مشخص حرکت کنند و این حس در آن‌ها به وجود آید که با بهبود روند عملکردشان، مجموعه تحت حمایتشان را به سمت پیشرفت هدایت کنند.

استاد بزرگ شطرنج کشورمان با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، در روز جمعه تصریح کرد: مردم  شرایط اقتصادی سختی را تجربه می‌کنند. گاهی وعده‌ها هم عملی نشده است. بسیاری از مردم شرایط سختی را تجربه می‌کنند و دل شکسته هستند.

قائم مقامی ادامه داد: دولت همیشه باید برخورد خوبی با مردم داشته باشد. دولت مردان باید حواسشان به دل مردم کشورمان باشد. اما با تمام مشکلات موجود، باید همه افراد با قدم‌های هرچند کوچک در پیشرفت جامعه خودشان سهیم باشند. من قائل به تاثیر هستم و معتقدم هر شخصی باید در هر لحظه بهترین خودش باشد. شرکت نکردن در انتخابات هیچ کمکی به مردم و جامعه نمی‌کند. باید کاندیدا‌هایی را شناسایی کنیم که انسان‌های شایسته‌ای هستند، می‌توانند موثر و موفق عمل کنند، به داد مردم برسند و حرف دل مردم را بزنند حتی اگر کار زیادی از دستشان برنیاید، در حدی که توان دارند باید حمایتشان کنیم.

شطرنج باز پرافتخار کشورمان ادامه داد: امید، محور تحرک در جوامع است. بدون امید حتی یک لحظه نمی‌توانیم زندگی کنیم، امید شاید کم شده باشد، اما هنوز وجود دارد.  هر شخصی وظیفه دارد، افراد صالح، مردمی، جسور و به نوعی غیر منفعت طلب را شناسایی کند و با شرکت در انتخابات کمک کند این افراد به عنوان نمایندگان مردم ایران وارد مجلس بشوند.

احسان قائم مقامی تصریح کرد: متاسفانه گاهی در گذشته با اتفاقات نامطلوبی مواجه شدیم، نباید انسان‌هایی را انتخاب کرد که به دنبال منفعت طلبی از کُرسی خانه ملت هستند، اما بعضی افراد واقعا شریف، صادق و مخلص هستند. باید از این گونه افراد متعهد، متخصص و شریف بهره ببریم. ما باید در جامعه به این اشخاص کرسی و قدرت بدهیم. من از افرادی که خلق و خوی انسانی را به مسئولیت اجتماعی خودشان تسری می‌دهند و باعث ایجاد خیر و برکت برای سایرین می‌شوند و حداقل، تلاششان را برای رقم زدن بهترین‌ها برای مردم کشورشان می‌کنند، حمایت می‌کنم و معتقدم باید با کمک مردم افراد خوبی به مجلس راه پیدا کنند تا مجلس بهتری داشته باشیم.

قائم مقامی ادامه داد: افرادی که به واسطه‌هایی مانند پول به دنبال انتخاب هستند جایی در منتخبین مردم ندارند، افراد مردمی، باشخصیت، مسئول و متخصص لایق ورود به مجلس شورای اسلامی هستند تا کمک کنند وضعیت و کیفیت زندگی مردم از شرایط فعلی بهتر شود. رسیدگی به وضعیت رفاهی ورزشکاران، ایجاد ساختار منظم برای ورزش کشور و ایجاد یک فلسفه زندگی برای افرادی که وارد این عرصه شده و می‌خواهند در این عرصه فعال بمانند از مسائل بسیار مهم است. اگر تعریف‌های درستی در زندگی داشته باشیم، می‌توانیم انسان‌های بهتری باشیم که این امر به شدت به مسائل کلان مدیریتی ارتباط پیدا می‌کند.  امیدواریم نظارت و بازرسی‌های بهتری برای تخصیص بودجه اعمال و از هدر رفت بودجه‌ها به طور جدی و سخت گیرانه جلوگیری شود.  در عین حال پاسخگو و پیگیر مشکلات باشند. خدای نکرده چرخه معیوب در کشور ایجاد نشود و افراد متخلف نتوانند به اشتباه خود ادامه داده و یا پست‌های دیگر یا بالاتری بگیرند.

قائم مقامی در پایان گفت: امیدواریم در آینده نزدیک مجلس بهتر و نظارت بهتر را شاهد باشیم.


بیشتر بخوانید : باید به انتخابات احترام بگذاریم و مشارکت حداکثری داشته باشیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار