کشف بیش از ۶ هزار انواع مواد محترقه از انباری درحوالی بازار پاچنار

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در بازرسی از انباری در حوالی بزار پاچنار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "رسول محبت"رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در اطراف بازار تهران با دپو و توزیع مقادیر زیادی مواد محترقه در یک واحد انباری اقدام به فروش آن به صورت عمده در بین جوانان و نوجوانان متقاضی می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرارگرفت.

وی با بیان اینکه پس از حصول اطمینان از صحت این موضوع و اخذ دستور قضایی، مأموران در غروب روز دوشنبه بیست و هفتم بهمن ماه در عملیاتی غافلگیرانه به محل مورد نظر در حوالی بازار پامنار عازم شدند، افزود: در بازرسی از این انباری ۶۲۷۵ عدد انواع مواد محترقه و تعداد زیادی اقلام ممنوع کشف شد.

محبت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را حدود ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، بیان داشت: دو نفر در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا داده شدند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فعالیت‌های غیرقانونی سودجویان جهت تهیه و نگهداری انواع مواد محترقه برای مراسم چهارشنبه آخر سال، از عموم شهروندان خواست: هرگونه فعالیت مشکوک در این زمینه را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، کشف محموله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار