داشتن روحیه انقلابی از ویژگی‌های نماینده اصلح است

امام جمعه سنندج گفت: داشتن روحیه انقلابی، مردمی بودن، پاک دست بودن تنها نمونه‌های کوچکی از یک نماینده اصلح می‌باشد که مردم می‌توانند آن را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب شیعه و سنی شهر سنندج گفت: کشور در آستانه آزمونی دیگری است که امیدواریم و یقین داریم که از این آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهیم آمد.

امام جمعه سنندج افزود: انتخابات همیشه در کشور ایران با وجود بصیرت و ولایتمداری ملت، از شور و مشارکت بالایی برخوردار بوده است، ولی امسال دشمنان برای کم فروغ کردن این همه پرسی دست به هر کار و توطئه‌ای زده اند.

او با اشاره به اینکه روحانیون باید ویژگی‌های یک نماینده اصلح را برای افراد جامعه بیان کنند، تاکید کرد: باید بتوانیم که برخی از نگاه‌های قبیله‌ای و عشیره‌ای در بحث انتخابات را کم رنگ کنیم و مردم را به سمت انتخابات‌های درست و همسو با نیاز‌های اجتماع پیش ببریم.

ماموستا رستمی ادامه داد: اگر می‌خواهیم نماینده‌ای توانمند، مطالبه گر و پیگیر داشته باشیم، باید نوع نگاهمان در انتخاب نامزد شایسته را تغییر دهیم و هرگز احساسی عمل نکنیم.

امام جمعه سنندج گفت: داشتن روحیه انقلابی، مردمی بودن، پاک دست بودن و... تنها نمونه‌های کوچکی از یک نماینده اصلح می‌باشد که مردم می‌توانند آن را انتخاب کنند.

این عالم اهل سنت اظهار کرد: دوم اسفندماه سالجاری باید هم حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای داشته باشیم و هم اینکه نمایندگانی از جنس مردم، انقلاب و نظام راهی مجلس کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.