معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام عنوان کرد؛

پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیش از هزار زوج نیازمند ایلامی

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از هزار زوج مددجو و نیازمند مورد حمایت این نهاد کمک هزینه خرید جهیزیه دریافت کرده اند.

پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیش از هزار زوج نیازمند ایلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛شبیب جعفرزاده معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت:  به این تعداد زوج تاکنون چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شده است.

او پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به زنان بی سرپرستی که ازدواج مجدد داشته‌اند را یکی از خدمات حمایتی و تشویقی این نهاد برشمرد و بیان کرد: امسال تاکنون ۳۱ مددجوی زن که ازدواج مجدد داشته‌اند از کمک هزینه خرید جهیزیه کمیته امداد برخوردار شده‌اند.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام پرداخت مستمری به مدت یکسال به زنانی که ازدواج مجدد داشته‌اند را از دیگر خدمات این نهاد به این افراد عنوان کرد و افزود: این افراد در صورت داشتن تقاضا برای ایجاد شغل می‌توانند از تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد هم استفاده کنند.

جعفرزاده با بیان اینکه تأمین جهیزیه برای زوج‌های مددجو از زمان تأسیس این نهاد یکی از مهمترین برنامه‌ها و خدمات حمایتی کمیته امداد است اضافه کرد: از این طریق سالانه به صد‌ها زوج نیازمند و مددجوی این نهاد کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت می‌شود و هم اکنون تعداد زوج‌های پشت نوبت دریافت جهیزیه به حداقل رسیده است.

منبع :مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.