متین پور گفت : هر نامزد باید اعلام کند برنامه اش در حوزه قانون گذاری چیست ؟ چقدر بر مسایل کشور اشراف دارد و پرچم دار چه تفکری است.

متین پور کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت : انتخاب نامزدی که به شفافیت اعتقاد ندارد یعنی انتخاب شخصی که حاضر نیست پای آنچه گفته بایستد.

او افزود : ما تجربه اش را در انقلاب داشته ایم افرادی مانند مسعود رجوی و بنی صدر ، ابتدا با شعارهای انقلابی سرکار آمدن ولی بعد عملکردشان نشان داد به دلیل عدم شفافیت با مردم ، برای نظام مشکل ساز شدند.

مهدی متین پور گفت : نامزدی که به شفافیت آرا پایبند نیست جنبه شجاعتش زیر سوال میرود و برای اینکه پای حق مردم بماند حاضر نخواهد بود هزینه کند.

کارشناس سیاسی از خلا قانونی مجلس گفت و بیان کرد : قوانین شفاف سازی در مجلس به گونه ای وضع نشده است که اگر نماینده از رییس جمهور یا وزیرانش اجرای قوانین را بخواهد کسی نتواند از آن سو استفاده کند.

او افزود : مثلا ما نمیتوانیم طوری سوال بپرسیم که اگر روزی به خاطر این سوال به نماینده و یا حوزه انتخابیه اش متضرر شدند ، بتواند پاسخگو باشد.

کارشناس سیاسی گفت : بیان پاسخ این سوال ها لیست مناصب و فعالیت یک نامزد می تواند مسیر این فرد و جریان فکریش را نشان دهد و به مردم در انتخاب برتر کمک می کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.