گذر امواجی ناپایدار از جومنطقه کرمانشاه

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : از بامداد فردا تا اوایل هفته آینده به دلیل گذر امواجی ناپایدار از جومنطقه به تناوب شاهد وزش باد بارندگی و گاهی اوقات رعدو برق در سطح استان خواهیم بود.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جوی استان، گفت : با تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌های هواشناسی داشتیم هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و افزایش پوشش ابر خواهد بود.

او گفت : به دنبال این وضعیت از بامداد فردا تا اوایل هفته آینده به دلیل گذر امواجی ناپایدار از جو منطقه به تناوب شاهد وزش باد بارندگی و گاهی اوقات رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: این شرایط ممکن است طی ساعاتی از روز پنجشنبه به خصوص در پاره‌ای از نقاط از نواحی شرقی و جنوب استان با آبگرفتگی معابر عمومی و ایجاد رواناب همراه باشد.

او سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته را کنگاور با کمینه دمای سه درجه سانتی‌گراد زیرصفر و گرم‌ترین نقطه استان را سومار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: دمای هوای کرمانشاه در این بازده زمانی بین حداقل سه و حداکثر ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.