نصراصفهانی: اسکوچیچ جواب ما را نمی‌دهد

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: هنوز سرمربی تیم ملی برای پرداخت غرامت ۱۴۰ هزار دلاری پاسخی به ما نداده است.

نصر اصفهانی: اسکوچیچ همچنان جواب ما را بی پاسخ گذاشته است/ اجازه نمی‌دهیم حق صنعت نفت پایمال شودحسن نصراصفهانی رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: طبق توافقنامه‌ای که با اسکوچیچ داریم او ۵ روز بعد از امضای هر قراردادی فرصت داشت تا با ما تسویه حساب و غرامت ۱۴۰ هزار دلاری را طبق مفاد قرارداد به ما پرداخت کند.

او افزود: ما شنبه به اسکوچیچ ایمیل زدیم و به او اعلام کردیم مهلت پرداخت قانونی غرامت به پایان رسیده  است، اما هنوز جوابی از او دریافت نکردیم و مطمئنا اگر قرار بود پرداختی هم صورت بگیرد باید در این ۵ روز این اتفاق رخ می‌داد.

او در مورد اقدام بعدی باشگاه صنعت نفت در صورت پرداخت نشدن غرامت از سوی اسکوچیچ اظهار کرد: اگر در این چند روز او به باشگاه صنعت نفت نیاید رونوشتی که برای فیفا نوشته ایم را به این مجمع ارسال می‌کنیم و اقدامات حقوقی آغاز خواهد شد. ما در برابر اقدام اسکوچیچ از گرفتن حقوق باشگاه کوتاه نمی‌آییم.

نصراصفهانی در خصوص سرنوشت نیمکت صنعت نفت پس جدایی اسکوچیچ از این تیم عنوان کرد: ما تا انتهای فصل سکان هدایت فنی تیم را به بهنام سراج سپردیم.


بیشتر بخوانید: بی خبری نفتی‌ها از برگزاری جلسه با اسکوچیچ


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار