مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام عنوان کرد؛

افزایش شانس پورشیب در سهمیه حضور المپیک ۲۰۲۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از افزایش شانس پورشیب در سهمیه حضور المپیک ۲۰۲۰ خبر داد.

افزایش شانس پورشیب در سهمیه حضور المپیک ۲۰۲۰

مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:طلای پورشیب در کاراته وان امارات تیم ملی کاراته ایران در مسابقات کاراته وان امارات با کسب یک مدال طلا (پورشیب)، یک مدال نقره (شیما آل سعدی) و چهار مدال برنز (سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، مهدی خدابخشی و بهمن عسگری) به کار خود خاتمه داد.

او ادامه داد:کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با برتری در دیدار نهایی کاراته وان امارات به مدال طلا دست یافت.

علی شائی اضافه کرد: روز پایانی از دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۰ در دبی امارات پیگیری شد و ذبیح الله پورشیب با برتری ۸ بر ۵ مقابل دانیل یولداشف از قزاقستان به مدال طلای مسابقات دست یافت.

او یادآور شد:پورشیب روز گذشته و برای حضور در دیدار نهایی، ابتدا پس از تساوی صفر-صفر مقابل فردی والرا از ونزوئلا، در هانتی (رای داوران) به برتری رسید و در ادامه با نتیجه ۲ بر یک از سد فرج از عربستان گذشت او در دور سوم نیز پس از تساوی صفر-صفر مقابل ایگور چیخمارف از قزاقستان در هانتی (رای داوران) از سد حریف خود عبور کرد تا به دیدار نیمه‌نهایی برسد.

علی شائی عنوان کرد:کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در این مرحله نیز با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل مهدی خدابخشی دیگر نماینده کشورمان به برتری دست یافت و فینالیست شد. تیم ملی کاراته ایران در مسابقات کاراته وان امارات با کسب یک مدال طلا (پورشیب)، یک مدال نقره (شیما آل سعدی) و چهار مدال برنز (سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، مهدی خدابخشی و بهمن عسگری) به کار خود خاتمه داد.

او اظهار کرد:کاراته وان امارات با حضور ۵۷۱ کاراته‌کا از ۸۵ کشور جهان از روز جمعه ۲۵ بهمن‌ماه بدر دبی امارات برگزار و امروز به پایان رسید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.