رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم تهدید‌ها علیه امنیت کشور را برطرف خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر امروز در نشست عملیات ویژه رسانه‌ای – انتخاباتی در جمع کارکنان صداوسیمای مرکز بوشهر با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات اثر مستقیمی در وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور دارد.

او افزود: در هر دوره‌ای از انتخابات که مشارکت بالا بوده فردای انتخابات تمام تهدید‌های امنیتی علیه برطرف شده است.

حضور گسترده در انتخابات تهدید‌های کشور را برطرف می‌کند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این زمینه انتخابات سال ۷۶ و ۹۲ را مثال زد که تهدیدات امنیتی به کشور نزدیک بود و حضور گسترده مردم در انتخابات فارغ از اینکه چه کسی با چه سلیقه‌ای رای بیاورد، باعث شد تهدید‌ها رخت بربندند.

خورشیدی بیان کرد: مردم باید کمر همت ببندند و با حضور آگاهانه و حداکثری، توطئه دشمنان را که منتظر خلوتی شعب اخذ رای هستند، خنثی کنند.

او ادامه داد: حضور گسترده در انتخابات باعث همبستگی اجتماعی می‌شود و حتی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر حفظ آرامش پس از برگزاری انتخابات را مهم خواند و گفت: بسیاری از آسیب‌ها نتیجه اتفاق‌هایی بوده که پس از انتخابات رخ داده است.

خورشیدی تاکید کرد: تلاش کنیم با حضور پرشور در انتخابات مجلسی قوی و تاثیرگذار داشته باشیم. نتیجه مجلس قوی دولت قوی خواهد بود.

او افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که انتخاباتی سالم، قانونمند و در نهایت بی طرفی مجریان و ناظران را برگزار کنیم. مردم نیز به عنوان بالاترین ناظران بر کار ما نظارت کنند و هر موردی را دیدند اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از نامزد‌ها و هواداران خواست فضای منسجمی که در استان بوشهر حاکم است را با رعایت اخلاق انتخاباتی حفظ کنند.

خورشیدی به ترکیب حضور نامزد‌های انتخابات مجلس نیز اشاره کرد و گفت: دوست داشتیم چینش نامزد‌ها به گونه‌ای دیگر بود، اما امروز روز گلایه کردن نیست.

حضور گسترده در انتخابات تهدید‌های کشور را برطرف می‌کند

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر نیز گفت: از ۹ آبان فعالیت‌های انتخاباتی را در این مرکز آغاز کردیم و این فعالیت‌ها در پنج مرحله یعنی تبیینی، تشریحی و تبلیغی، فراخوان، روز برگزاری انتخابات و آرامش زایی پس از انتخابات برنامه ریزی شد.

سید حسین ناظر با اشاره به تولید ۵۰ هزار دقیقه برنامه در صداوسیمای مرکز بوشهر، افزود: ۱۵۰ نفر در انعکاس حضور مردم در انتخابات دوم اسفند فعالیت خواهند داشت و این حضور را از ۱۵ نقطه استان به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های ملی به تصویر خواهند کشید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.