۶۵ هزار نفر تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه سنقر

فرماندار سنقر و کلیایی تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی را ۶۵ هزار نفر اعلام کرد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدناصر معصومی زاده فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به پرشور شدن فضای انتخاباتی در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی با شروع تبلیغات کاندیداها، گفت : تب و تاب انتخاباتی در سطح شهرستان با نزدیک شدن به دوم اسفندماه، روز به روز در حال افزایش است و کاندیدا‌ها و هوادارانشان تمام تلاش خود را برای جلب نظر و اعتماد مردم به کار می‌گیرند.

او گفت : در این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی ۱۷ کاندیدا با هم رقابت می‌کنند.

فرماندار سنقر و کلیایی از فراهم کردن فضا برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها خبر داد و افزود: در سطح شهر سنقر ۶۰ نقطه و در سطح شهر سطر ۱۰ نقطه برای تبلیغات کاندیدا‌ها در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه تمام فرآیند‌های انتخابات از قبل طراحی و در حال اجراست، گفت: ۹۹ شعبه اخذ رای در سطح حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی در نظر گرفته شده که در هر شعبه یک صندوق تعبیه شده است.

او افزود: تمام آسیب شناسی مربوط به شعب اخذ رای صورت گرفته و نیروی انتظامی هم با تمام قوا آماده برقراری امنیت در شعب و در سطح حوزه انتخابیه است.

معصومی زاده با اشاره به همکاری آموزش و پرورش در آماده سازی شعب اخذ رای، گفت: همه چیز آماده است تا بتوانیم یک انتخابات سالم و امن را در روز دوم اسفندماه برگزار کنیم.

فرماندار سنقر و کلیایی تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی را حدود ۶۵ هزار اعلام و گفت: خوشبختانه مردم انقلابی سنقر و کلیایی در ادوار مختلف انتخابات همواره حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای داشته اند.

معصومی زاده گفت: در دوره گذشته انتخابات مجلس، مردم سنقر و کلیایی مشارکت بیش از ۷۰ درصدی داشتند و پیش بینی می‌شود در این دوره نیز مردم مشارکتی بیش از ۶۵ درصدی در انتخابات مجلس داشته باشند.

او با بیان اینکه انتخابات یک فضای رقابتی میان کاندیدا‌ها و هوادارانشان ایجاد می‌کند، گفت: همه باید بدانیم که این فضای رقابتی فقط تا دوم اسفندماه است و بعد از آن همه باید با رفاقت و همدلی کاندیدای متخب مردم را حمایت کنیم.

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: ۱۷ نفر در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی با هم رقابت می‌کنند، اما قرار است تنها یک نفر به عنوان نماینده شهرستان انتخاب شود، بنابراین همه باید به رای و نظر مردم احترام گذشته و هر اسمی که از صندوق‌ها بیرون می‌آید را نماینده خود دانسته و به رقابت‌ها خاتمه دهند.

معصومی زاده افزود: وظیفه ما حراست و صیانت از رای مردم است که با تمام توان و با تمام نیرو پای کار هستیم تا انتخابات به نحو مطلوب برگزار شده و نماینده منتخب مردم شهرستان سنقر و کلیایی راهی مجلس شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۰۱:۲۹ ۰۳ تير ۱۴۰۲
سلام بازم مثل همیشه سید برنده می شه انشآاله