اتومبیل رانان بیرجندی در انتظار پیست استاندارد

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان بیرجند گفت:پیست اتومبیل رانی در روستای حسین اباد از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

نیک اختر رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  با اشاره به اینکه برای حفظ ایمنی  چهار کلاه ایمنی در اختیار اتومبیل رانان  پیست   قرار گرفته است گفت: یک عدد کپسول آتشنشانی بزرگ نیز برای این پیست در نظر گرفته شده ، تا در صورت انجام حرکت های نمایشی یا پارگی شیلنگ بنزین خودروها کمک رسانی لازم صورت گیرد.

او افزود: در صورت حمایت شهرداری و سایر ارگان ها برای ایجاد مکان مناسب  برای تماشاگران می توانیم از صندلی یا بلوکه های سیمانی که به دلیل تغییر طرح جدول کشی کنار خیابان و یا بلوارها از سطح شهر جمع آوری شده استفاده کنیم.

نیک اختر تصریح کرد: طبق درخواستی مبنی بر بهبود آسفالت کف پیست حسین آباد که از اداره ورزش و جوانان استان، شهرسازی و شهرداری داشته ایم، قول تامین قیر برای جلوگیری از ساییدگی لاستیک اتومبیل ها و ضرر ناشی از آن به اتومبیل رانان داده شده است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان بیرجند ادامه داد: در هر کدام از رشته های ریس و کراس علاوه بر مربی، مسئول کمیته فنی داریم که بر مسابقات و دوران تمرین در این پیست نظارت می کنند.

او در خصوص فضای پیست اتومبیل رانی گفت:  در حال رایزنی برای  احداث  پیست استاندارد  به مساحت 7 هکتار در منطقه شوکت آباد هستیم.

نیک اختر ادامه داد: با احداث این پیست می توان مسابقات کشوری در  رشته های کراس، ریس، کارتینگ و اتومبیل رانی برگزار کنیم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علبرضا
۱۵:۰۸ ۱۷ دی ۱۳۹۹
پژو دارم
آخرین اخبار