جدال تراکتوری‌ها با شگفتی ساز جام حذفی

تیم فوتبال تراکتور در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم فوتبال مس کرمان می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی تیم‌های فوتبال تراکتور و مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه  پیگیری می‌شود و تکلیف سومین تیم صعود کننده به مرحله بعد مشخص خواهد شد.

به هر حال سرخپوشان تبریزی قصد دارند با حمایت هواداران خونگرم خود از سد تیم دسته اولی مس کرمان در جام حذفی عبور کنند، اما کار سختی برابر تیم شگفتی ساز این رقابت‌ها دارند.

شاگردان الهامی با پیروزی که هفته گذشته برابر سایپا در لیگ برتر بدست آوردند با روحیه بالا به مصاف تیم فوتبال مس کرمان در جام حذفی می‌روند تا بتوانند در این رقابت‌ها هم به موفقیت دست یابند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال مس کرمان شگفتی ساز جام حذفی محسوب می‌شود، چرا که این تیم در این رقابت‌ها توانست از سد تیم‌های بادران و  ذوب آهن عبور کند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

جدال تراکتوری ها با شگفتی ساز جام حذفی

شاگردان حسینی قصد دارند برابر تیم تراکتور به برتری دست یابند تا نشان بدهند حضورشان در این مرحله جام حذفی اتفاقی نبوده است، اما کار سختی در تبریز دارند.

تیم فوتبال مس کرمان هفته گذشته  برابر تیم خوشه طلایی ساوه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک  توانست تیم خوشه طلایی ساوه را شکست بدهد و با ۴۲ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. این تیم کرمانی قصد دارد در جام حذفی هم بدرخشد و به فینال این رقابت‌ها راه یابد، اما مسیر دشواری پیش رو دارد.

میمبلا و اخباری  به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم خود را در جام حذفی همراهی کنند، اما مابقی بازیکنان سالم هستند و مشکلی برای بازی با مس کرمان ندارند.

 مراحل صعود تراکتور و مس کرمان در جام حذفی

تیم فوتبال تراکتور مسیر آسانی را طی کرده  تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد. این تیم تبریزی با عبور از سد  تیم‌های فوتبال دسته یکی  پاس و نود ارومیه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته است. در آن طرف، تیم مس کرمان با پیروزی برابر تیم‌های بادران و ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است.

سید مجتبی حسینی سرمربی مس کرمان سابقه مربیگری در تیم تراکتور دارد و در بازی جام حذفی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد. همچنین میلاد فخرالدینی و مهدی تیکدری بازیکنان تراکتور هم سابقه بازی در تیم مس کرمان دارند و آن‌ها نیز مقابل تیم سابقشان بازی می‌کنند.

تیم فوتبال  تراکتور با یک قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی ششمین تیم پرافتخار جام حذفی فوتبال است و نکته جالب توجه این است که تنها قهرمانی تراکتوری‌ها در فصل ۹۳-۱۳۹۲ برابر همین تیم مس رقم خورد و نایب‌قهرمانی نماینده کرمان در آن دوره نیز تنها افتخار این تیم در این مسابقات به حساب می‌آید.

به هر حال تیم‌های فوتبال تراکتور و مس کرمان  در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سرخ‌پوشان تبریزی با تیم پرستاره  خود امید زیادی به قهرمانی در جام حذفی دارند و تیم فوتبال مس کرمان هم  به دنبال تداوم روند شگفتی‌سازی است و باید دید کدامیک از این ۲ تیم به برتری دست می‌یابند؟


بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه هماهنگی بازی تیم‌های تراکتور و مس کرمان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار