استاندار قزوین:

ضرورت پایبندی نامزد‌ها به رعایت اخلاق انتخاباتی

استاندار قزوین گفت: قانون محوری برای کاندیدا‌ها و نامزد‌های مجلس شورای اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  هدایت الله جمالی پور استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان، افزود: اگر کاندیدی ملتزم به قانون نباشد نمی‌تواند قانون مصوب کند و در زمینه انجام وظایف خود مفید واقع شود.

او اضافه کرد: راز موفقیت در مجلس شورای اسلامی، تعهد و پایبندی به قانون است و اگر کسی اخلاق را زیرپا بگذارد نمی‌تواند در آینده کاری خود موفق باشد.

جمالی پور افزود: اگر کاندیدی بی اخلاقی کرده و تهمت و افترا می‌زند و از هر ابزاری برای ورود به مجلس تلاش می‌کند آیا می‌تواند برای کشور و استان مفید باشد؟

استاندار گفت: مجلس در راس امور است و اگر فردی با زد و بند به آن وارد شود مجلس از راس امور خواهد افتاد.

این مسوول گفت: از نامزد‌ها و داوطلبان درخواست می‌کنیم که به این مسایل توجه کنند و بدانند به هر قیمتی نباید وارد مجلس شد.

جمالی پور اضافه کرد: خرید و فروش رای، بی اخلاقی، تهمت و افترا از جمله مواردی هستند که نامزد‌ها و کاندید‌ها باید به آن‌ها توجه زیادی داشته و خود را از متهم شدن به آن‌ها دور سازند.

استاندار ادامه داد: دشمنان و رسانه‌های آن‌ها در این شرایط حساس تلاش می‌کنند مردم را از مشارکت در انتخابات ناامید سازند و ما باید جلوی اجرایی شدن نقشه‌های آن‌ها را بگیریم.

او با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی تاکستان، افزود: این شهرستان در بخش گردشگری، صنعتی، کشاورزی و طبیعی از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است و باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای فعال کردن آن اقدام کنیم.

در شهرستان تاکستان ۲۴ نامزد برای ورود به مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند که از این تعداد هم اینک ۱۳ نفر در حال فعالیت انتخاباتی هستند.

شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.