سخنگوی دستگاه قضا مطرح کرد؛

تحقیقات درباره هم‌دستان پرونده روح الله زم ادامه دارد

اسماعیلی گفت: پرونده روح الله زم بخش‌های مختلفی دارد و تحقیقات درباره سایر افراد دخیل در این پرونده ادامه دارد.

تحقیقات درباره همدستان پرونده روح الله زم ادامه داردبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل پاییز روح الله زم معروف به نیما مدیر کانال معاند آمد نیوز توسط نیروهای اطلاعات سپاه در یکی از کشورهای همسایه دستگیر شد.

وی در کنار جرم افساد فی الارض و جاسوسی برای سرویس های بیگانه دارای چندین عنوان اتهامی دیگر هم هست و جلسات رسیدگی به دادگاه او در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.

نام افراد متعددی به عنوان همدست در کنار روح الله زم خودنمایی می‌کند و عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد یکی از این افراد است؛ اما به گفته سخنگوی دستگاه قضا تاکنون فقط برای زم کیفرخواست صادر شده است.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری صبح امروز خود در مورد پرونده زم و عبدالرضا داوری اظهار کرد: این پرونده بخش‌های مختلفی دارد و تا امروز فقط برای زم کیفرخواست صادر شده و در رابطه با سایر افراد پرونده تحقیقات در حال انجام است.

وی افزود: دستور داده شده برای افراد بازداشتی سریع کیفرخواست صادر شود و درباره افراد دیگری که با قرار آزاد هستند، تحقیقات در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار