با حضور معاون اول رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس:

افتتاح ۲۲۴ واحد مسکن مهر در بندرعباس

در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون اول رئیس جمهور، ۲۲۴ واحد مسکن مهر ساخته شده توسط تعاونی‌ها در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،  در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون اول رئیس جمهور، ۲۲۴ واحد مسکن مهر ساخته شده توسط تعاونی‌ها در بندرعباس افتتاح شد.

افتتاح این واحد‌های مسکن مهر تعاونی‌ها، در قالب مراسم افتتاح همزمان ۳۲۲ پروژه بخش تعاون کشور صورت گرفت.

استاندار هرمزگان در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: تعاونی‌ها فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای در استان هرمزگان دارند که از جمله آن‌ها در بخش مسکن است.

فریدون همتی افزود: این واحد‌های مسکن مهر نیز در قالب تعاونی و با مشارکت کامل اعضا احداث و به بهره برداری رسید.

او گفت: از جمله دیگر پروژه‌های بزرگ در دست اجرا توسط تعاونی‌ها در هرمزگان، ساخت دو فروند کشتی می‌باشد که یکی از آن‌ها شناور پشتیبان صید در آب‌های دور و دیگری کشتی تفریحی و گردشگری است که در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، افتتاح می‌شوند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور نیز در این ارتباط ویدئو کنفرانس، با اشاره به ظرفیت‌های خاص استان هرمزگان به ویژه در حوزه دریا و سواحل، گفت: هرمزگان کانون اقتصاد دریا محور در کشور است و می‌تواند تحولات بزرگی را از این طریق در اقتصاد کشور رقم بزند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.