مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری گردشگری منطقه‌ای غرب کشور در این استان خبر داد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت : سرمایه‌گذارانی که توسط وزارت میراث فرهنگی، اداره کل استان‌های وزارت متبوع، استانداری کرمانشاه، اتاق بازرگانی، اداره کل میراث فرهنگی استان و فعالین گردشگری شناسایی شده‌اند به این همایش دعوت شده اند.

او با تاکید بر این که تلاش شده است که فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران معرفی شود در خصوص نحوه برگزاری همایش گفت : این همایش در ۲ بخش صبح و بعدازظهر شامل افتتاحیه، پنل‌های تخصصی گردشگری شهری، گردشگری روستایی، گردشگری سلامت، گردشگری آبی و اختتامیه برگزار می‌شود.

قادری افزود: این همایش با حضور مقامات عالی رتبه استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان و همچنین آقای آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه در ادامه از معرفی کریدور گردشگری بیستون به طاق بستان در این همایش خبر داد و گفت: این موضوع فرصت خوبی برای معرفی این پتانسیل بالا که هفت هزار متر زمین در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌دهد و ۴۴ فرصت سرمایه گذاری دارد، است.

او با بیان اینکه پروژه‌های گردشگری نیمه کاره نیز در این همایش معرفی می‌شود، افزود: طرح‌های متنوع سرمایه گذاری در این همایش معرفی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.