پیروزی شیرین بانوان آذرخش در بوشهر

آذرخش زاگرس شیراز با شکست نماینده بوشهر در لیگ برتر فوتبال بانوان باقیماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در دیداری معوقه از هفته ۱۲ لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ظهر امروز تیم آذرخش زاگرس شیراز با نتیجه ۳-یک میزبانش سینا بوشهر را از پیش رو برداشت.

نماینده فارس با کسب چهارمین برد خود در این رقابت‌ها، بقا خود در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را قطعی کرد و با ۱۲ امتیاز، در مکان دهم جدول رده بندی باقیماند.

شقایق نوری زاده بازیکن تیم آذرخش زاگرس شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: این بازی با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی از حساسیت زیادی برخوردار بود که خدارو شکر با بردی که بدست آوردیم، توانستیم حضور خود را در این رقابت‌ها قطعی کنیم و خطر سقوط به دسته پایینتر را از سر بگذرانیم.

او افزود: در نیمه نخست با یک گل از حریف بوشهری پیش افتادیم، ولی در نیمه دوم حساب کار یکی-یک شد، اما بازیکنان با صحبت‌های کادرفنی ادامه بازی را بهتر به پیش بردند و با زدن دو گل دیگر، برد ارزشمندی را مقابل سینا بوشهر کسب کردیم.

فاطمه صفا راستگو، هانیه رحیمی و فریبا حصارنوئی زننده سه گل آذرخش زاگرس شیراز بودند و لیلا معلم تنها گل سینا بوشهر را به ثمر رساند.

تیم آذرخش زاگرس شیراز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دوم اسفندماه میزبان پالایش گاز ایلام خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.