مدال طلا و نقره وزنه برداری آسیا به ایران رسید

علیرضا اسفندیاری و امیررضا محمدنیا مدال‌های طلا و نقره دسته +۱۰۲ کیلوگرم رقابت‌های وزنه برداری جوانان آسیا را به دست آوردند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پنجمین روز از رقابت‌های وزنه برداری  نوجوانان و جوانان آسیا، در دسته +۱۰۲ کیلوگرم ۲ ملی پوش کشورمان برای رقابت با ۶ وزنه بردار دیگر روی تخته رفتند.

حرکت یک‌ضرب:

امیررضا محمدنیا حرکات خود را در بخش یکضرب با مهار وزنه ۱۳۷ کیلوگرم آغاز کرد، اما در مهار وزنه  ۱۴۲ کیلوگرمی ۲ بار ناموفق بود و با همان وزنه ۱۳۷ کیلوگرم، مدال نقره خود در این بخش را قطعی کرد.

علیرضا اسفندیاری دیگر ملی پوش کشورمان در این دسته، با مهار وزنه‌های ۱۳۶، ۱۴۲ و ۱۴۵ مدال طلا کسب کرد. شرکت کننده چین تایپه نیز با وزنه ۱۳۲ کیلویی مدال برنز را از آن خود کرد.


بیشتر بخوانید: کسب ۶ مدال دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری توسط ملی پوشان ایران


حرکت دوضرب:

محمدنیا ابتدا وزنه ۱۶۵ کیلویی را بالای سر برد و بعد از آن ۲ بار وزنه ۱۷۵ کیلویی را انداخت و با همان وزنه ۱۶۵ کیلویی مدال نقره دوضرب را به دست آورد.

اسفندیاری در اولین حرکت خود وزنه ۱۶۵ کیلویی را به راحتی مهار کرد و سپس وزنه ۱۷۴ کیلویی را بالای سر برد. اسفندیاری در آخرین حرکت دوضرب نیز وزنه ۱۸۰ کیلویی را مهار و مدال طلای دوضرب را هم از آن خود کرد.

به این ترتیب اسفندیاری ۳ مدال طلا و محمد نیا ۳ مدال نقره را برای ایران به ارمغان آوردند و شرکت کننده چین تایپه نیز صاحب ۳ گردان آویز برنز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار