رضوانی: ۱۵ سال سرمای استخر آزادی را تحمل کردم

رئیس فدراسیون شنا گفت: من ۱۵ سال در مجموعه آزادی تمرین کردم و سرمای استخوان سوز این استخر را درک می‌کنم.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: دل من برای ورزشکارانی می‌سوزد که در استخر آزادی تمرین می‌کنند. حدود ۱۵ سال در این استخر تمرین کردم و می‌دانم سرمای استخوان سوز در آنجا چگونه است.

او در ادامه عنوان کرد: ما در استخر آزادی خودمان باید به فکر خودمان باشیم. طی چند روز گذشته مشکلاتی زیادی به وجود آمد. سیف مدیر عامل ورزشگاه آزادی کمک زیادی به ما کرد.

رئیس فدراسیون شنا در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی بیان کرد: اگر بازسازی سالن استخر آزادی به عهده فدراسیون شنا است باید هزینه‌های انجام شده از اجار‌ه ای که به مالک می‌دهیم کسر شود. این را بدانید که مسئولیت بازسازی و نگهداری سالن استخر آزادی به عهده مالک است و مستاجر وظیفه‌ای در قبال این مشکل ندارد و این موضوع در قرارداد ما با ورزشگاه آزادی نیز قید شده است.

او. درباره شوک به واترپلو ایران در آستانه المپیک بیان کرد: فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تلاش می‌کند تا نظر فینا را برای برگزاری یک مسابقه برای کسب سهمیه المپیک جلب کند. جلب رضایت بستگی به قدرت و نفوذ ما در فینا دارد. مطمئن باشید فدراسیون شنا برای حل این مشکل تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

او درباره برگزاری اردوی تیم ملی واترپلو عنوان کرد: تمرینات تیم ملی پس یک وقفه چند روزه دوباره از امروز در استخر ۹ دی آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید: عذرخواهی رسمی کویتی‌ها از فدراسیون شنا ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار