دادستان شهرستان ملکشاهی خبر داد؛

برگزاری یک انتخابات پویا با حضور حداکثری مردم

دادستان شهرستان ملکشاهی از برگزاری یک انتخابات پویا با حضور حداکثری مردم در انتخابات خبرداد.

برگزاری یک انتخابات پویا با حضور حداکثری مردم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی مرادی دادستان شهرستان ملکشاهی با توجه به نزدیکی ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت:معتمدین با اقدامات فرهنگی خود در کنار مسئولان می‌توانند امنیت را در جامعه افزایش و زمینه همکاری آحاد جامعه را فراهم نمایند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پویا با حضور حداکثری باشیم.

او با بیان اینکه تولید امنیت در سایه همدلی تحقق می‌یابد، اضافه کرد: شهروندان سرمایه‌های اجتماعی هستند و همراهی و همکاری مردم و معتمدان می‌تواند ضمن بالا بردن افزایش موفقیت ماموریت ها، اثر بخشی آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

این مقام ادامه داد: استفاده از ظرفیت معتمدین و متنفذین اجتماعی در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه مهم است و تقویت بستر‌های ارزشی، فرهنگی و اجتماعی، شناسائی تهدید‌ها و آسیب‌ها و بهره گیری از نقش بزرگان از جمله اهداف برگزاری نشست‌های تعاملی با معتمدین و ریش سفیدان است.

دادستان شهرستان ملکشاهی با اشاره به اینکه معتمدین، حلقه اتصال بین مردم با پلیس هستند اظهار کرد: برای ایجاد یک امنیت مطلوب در گام اول باید نگاه به جرم و آسیب‌های اجتماعی، نگاهی پیشگیرانه باشد و پلیس برای انجام یک این وظیفه مهم نیازمند همکاری معتمدین محلی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.