بلیت‌‌فروشی بازی تراکتور و مس کرمان

بلیت بازی تیم‌های تراکتور و مس کرمان از طریق سایت و اپلیکیشن رسمی هواداران تراکتور به فروش می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،بلیت بازی تیم‌های تراکتور و مس کرمان از طریق سایت و اپلیکیشن رسمی هواداران تراکتو به فروش می‌رسد.

با اعلام کمیته داوران، محمدحسین ترابیان به عنوان داور و محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر کمک‌های او برای این دیدار خواهند بود.همچنین، یاسرهمرنگ به‌عنوان داور چهارم و حسین نجاتی به‌عنوان ناظر داوری برای این مسابقه انتخاب شده‌اند.

تیم تراکتور، در فینال جام حذفی درفصل ۹۳-۹۲، که ۲۵ بهمن ۹۲ در کرمان درمقابل تیم مس این شهر قرار گرفت و با تنها گل سعید دقیقی به برتری رسید و اولین قهرمانی مهم خود را در سال ۱۳۹۳، رقم زد و جشن گرفت.

تراکتور، ۳ بارهم نایب قهرمان جام حذفی شده‌است.

۶ سال ازقهرمانی تراکتور در جام حذفی فوتبال می‌گذرد و تراکتوری‌ها این‌بار در مرحله یک چهارم نهایی، فردا درتبریز، به مصاف شاگردان مجتبی حسینی، مربی سابق تراکتور وسرمربی فعلی تیم کرمان خواهند رفت.

میمبلا، غایب تیم تراکتوردراین بازی است.

تراکتور درجام حذفی فوتبال امسال، درمرحله یک شانزدهم وهشتم به ترتیب تیم‌های پاس ونودارومیه راشکست داده وبه مرحله یک چهارم نهایی راه یافته است.

بازی تیم‌های تراکتور و مس کرمان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، فردا، از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.