دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان مطرح کرد؛

ضرورت پیشگیری از تخلفات انتخاباتی/نگاه بازرسان مچ‌گیری نباشد

شریفی گفت: پیشگیری از تخلفات انتخاباتی همواره مورد تاکید است لذا از بازرسان آموزش دیده در پای شعب اخذ رای استفاده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قاسم شریفی دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان در نشست آموزشی مجریان انتخابات در حوزه انتخابیه دامغان گفت: رأی مردم در انتخابات، حق الناس است و با تمام وجود باید تلاش شود حتی یک رأی مردم به عنوان رأی باطله تلقی نشود.

او با بیان اینکه هدف از اجرای طرح‌های بازرسی در انتخابات، پیشگیری از بروز تخلف است، افزود: نگاه بازرسان مچ‌گیری نباشد و جلوگیری از ابطال حتی یک رأی باید در دستور کار قرار گیرد.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان در ادامه گفت: باید بازرسان توجه داشته باشند که روند اخذ آرای مردم با شیوه اصولی و صحیح انجام شود.

شریفی همچنین گفت: از پنج نفر هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان، دو نفر از این عزیزان معاونان استاندار هستند که این امر نشان از دغدغه‌مندی برای حُسن اجرای قانون دارد.

او بیان کرد: هشت شهرستان استان سمنان دارای هیئت بازرسی هستند و مدیران کل ستادی استانداری در هفت شهرستان به عنوان رئیس هیئت بازرسی انتخابات مسئولیت دارند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.