نمایشگاه آثاربرتر طراحی و نقاشی بانوان هنرمند شهرستان خوی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، نمایشگاه  آثار برتر نقاشی و طراحی بانون هنرمند خوی که در گالری مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد افتتاح شد ۸۰ اثر زیبای طراحی و نقاشی برگزیده و برتراز بانوان هنرمند فاطمه امینی، ایشن آقازادگان، رویا اسدی و المیرا خیر اندیش در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شده است.
 
خانم امینی مسئول برپایی این نمایشگاه گفت: این آثار در سبک‌های رئال، اکسپرسیونسیم، مدرن و حاصل ۵ سال تلاش و هنرنمایی هنرمندان در عرصه هنر نقاشی و طراحی است.

وی افزود: طبیعت در فصول مختلف، آثار تاریخی، اداب وسنن در آذربایجان غربی، چهره شخصیت‌های فرهنگی و علمی و شهدای گرانقدر ایران اسلامی از مهمترین مضامین آثار ارائه شده در این نمایشگاه است.

یزادنمهر مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی هم این نمایشگاه را یکی از نمایشگاه‌های غنی از نظر آثار در نوع خود دانست و افزود: آثار این نمایشگاه از نظر ترکیب، ساختار و بیان ذهنیت هنرمند و درونمایه از آثار بسیارزیبای خلق شده در نوع خود هستند.

وی عدم حمایت از هنرمندان از طریق خرید اثار آنان را یکی از مشکلات عرصه هنر‌های تجسمی دانست و برضرورت همکاری همه جانبه در جهت فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد.

این نمایشگاه به مدت ۷ روز برای صبح و عصر در گالری مجتمع فرهنگی و هنری خوی واقع در شیخ نوایی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برپاست.
 
انتهای پیام / ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.