عدم رعایت ایمنی در تبلیغات جان یک کارگر را گرفت

محسن نوری، کارگر سنندجی حین نصب داربست برای یک نامزد انتخاباتی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محسن نوری کارگری‌ست که در قبال دستمزدی قرار بوده داربست تبلیغاتی برای یکی از نامزد‌های انتخابات مجلس نصب کند. او دیروز حین کار نصب داربست در سنندج، دچار برق گرفتگی شده و جانش را از دست داد.

از قرار معلوم، وقتی نیرو‌های اورژانس در محل حاضر شدند، با پیکر بیجان این کارگر مواجه شدند.

برهمین اساس شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی برق در برگزاری انتخابات، مکان‌های ممنوعه برای تبلیغات را اعلام کرد که به شرح زیر است:

۱-نصب هر گونه بنر، تابلو‌های تبلیغاتی، پوستر، عکس و … بر روی تجهیزات مربوط به شرکت توزیع برق استان کردستان در سطح این شهرستان اعم از پایه‌های بتونی، چوبی و فلزی روشنائی معابر و تابلو‌های برق توزیع هوائی و زمینی، کابل‌ها و سیم‌های هوائی، به هرشکل و هرنوع ممنوع می‌باشد.

۲- صعود و فرود از پایه ها‌ی فوق الذکر به هر طریق و هر علت توسط افراد ناشناس وعوامل اجرای تبلیغات ممنوع می‌باشد.

۳-نوشتن جملات تبلیغاتی بر روی درب پست‌های زمینی و درب تابلو‌های برق و تجهیزات شبکه در سطح شهر و روستا ممنوع می‌باشد.

۴-در نصب بنر‌های تبلیغاتی رعایت فاصله ۵ متر از شبکه‌های توزیع الزامی است و در نصب داربست‌های فلزی که در جوار پست‌ها و تابلو‌های برق قرارمی گیرند، باید به گونه‌ای باشند که امکان تردد پرسنل اجرایی این مدیریت و باز شدن درب تابلو‌ها و پست‌ها را مسدود ننمایند.

۵-با توجه به امکان وزش باد شدید، نصب پوستر‌ها و بنر‌ها می‌باید متناسب با ابعاد آن‌ها با استحکام لازم مهار گردند به طوری که در اثر وزش باد این بنر‌های تبلیغاتی بر روی شبکه پرتاب نشده و منجر به بروز حوادث و خاموشی و قطع برق نگردند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: حوادث ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.