پلمب کارگاه قنادی در مهاباد

کارشناس بهداشت محیط حرفه‌ای بهداشت و درمان مهاباد گفت: یک کارگاه قنادی به علت استفاده از رنگ غیرمجاز خوراکی پلمب شد.

پلمب کارگاه قنادی در مهابادامینی کارشناس بهداشت محیط حرفه‌ای بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از مهاباد ، گفت: امروز با هوشیاری کارشناسان بهداشت محیط حرفه‌ای طی گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی از قنادی‌های سطح شهر، یک قنادی که مواد غیر مجاز افزودنی را در کارگاه خود استفاده می‌کرد، کشف و ضبط و در حضور نماینده قضائی این مکان پلمب شد.

او افزود: این مواد غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی در صورت وارد شدن به چرخه انسانی می‌توانست سلامت شهروندان را با تهدید مواجه سازد.

کارشناس بهداشت محیط و حرفه‌ای بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: ۲۲ کارشناس بهداشتی در قالب ۱۱ تیم دو نفره و با همکاری ادارات اصناف، تعزیرات حکومتی، شهرداری و نیروی انتظامی در قالب طرح تشدید نظارت بر مراکز عمده فروشی مواد غذایی به منظور ارتقا سلامت شهرستان فعالیت دارند.

او از شهروندان و مسافرین خواست با تلفن مستقیم واحد سلامت محیط کار شهرستان مهاباد (۴۲۴۴۲۲۵۰) و یا با سامانه تلفن رایگان ۱۹۰ تماس بگیرند و شکایت‌های بهداشتی خود را اعلام تا کارشناسان مربوطه در کوتاهترین زمان بررسی و نظارت را انجام دهند.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.