یادواره ۳۸۰ شهید و یادبود سردار سلیمانی در مصلای دلیجان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، یادواره ۳۸۰ شهید و یاد بود سردار سلیمانی با حضور مردم و مسئولان شهرستان دلیجان با ویژه برنامه‌هایی از جمله مرثیه خوانی شاعر کشوری صابر خراسانی در مصلای بقیه الله الاعظم شهر دلیجان برگزارشد.

یادواره سردار سلیمانی و ۳۸۰ شهید شهر دلیجان

حجت الاسلام محسن ابتکار استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: شهدا مسیر رشد و سعادت و بالندگی خود را به خوبی شناختند و با سرعت در این مسیر قدم نهادند و و امروز وظیفه ماست تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان راهشان را ادامه دهیم.

حجت الاسلام ابتکار افزود: با این‌گونه یادواره‌ها می‌توانیم غباری که بر روی قلبمان، فکر و ذهن بعضی‌ها شکل‌گرفته است را پاک کنیم.

او اضافه کرد: سعی دشمن سعی بر این است که یادواره‌های شهدا را کم‌رنگ کند، ما هستیم که با برگزاری این‌گونه یادواره‌ها می‌توانیم رنگ و بوی شهادت را مجدداً در شهرمان عطرآگین کنیم.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.