برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در کردستان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان گفت: پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تجهیزات ساختمانی با حضور ۶ استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج برپا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علیرضا فروتن گفت: پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور تولیدکنندگان برتر و نمایندگی‌های فروش محصولات و تجهیزات ساختمانی استان‌های کردستان، تهران، آذربایجان‌های غربی و شرقی، اصفهان و خراسان رضوی برپا شده است.

او افزود: تولیدکنندگان و نمایندگی‌های فروش محصولات و تجهیزات ساختمانی در ۵۵ غرفه در این نمایشگاه مستقر شدند که از این تعداد ۳۰ غرفه مربوط به واحد‌های تولیدی استان کردستان است.

فروتن یادآور شد: از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه شامل شیرآلات بهداشتی، شیشه‌های دوجداره و عایق‌های ساختمانی، گچ وسیمان، سیستم‌های گرمایشی، دستگیره در‌های هوشمند، انواع درب و پنجره، درب ضد سرقت و بلوک‌های سبک است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۹ بهمن تا دوم اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان در سنندج دایر شده است، افزود:  شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.