راه اندازی ۱۲ مدرسه جدید سما در استان همدان

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان از راه اندازی ۱۲ مدرسه جدید سما در استان همدان خبر داد.

راه اندازی ۱۲ مدرسه جدید سما در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی مظاهری معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در سومین جلسه شورای سیاستگذاری سما گفت: در تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان سما و اداره کل آموزش و پرورش استان همدان مقرر شده، تعداد ۱۲ مدرسه جدید در این استان راه‌اندازی شود.

اوادامه داد: با رایزنی‌های مستمر و مستدل و بر اساس تفاهم‌نامه مقرر شد تا سال ۱۴۰۰ تعداد مدارس در استان همدان از ۱۶ مدرسه به ۲۸ مدرسه ارتقا پیدا کند.

مظاهری افزود: از این تعداد مقرر شد چهار مدرسه در مرکز استان، دو مدرسه در رزن، یک مدرسه در تویسرکان، دو مدرسه در نهاوند، یک مدرسه در شهرستان بهار و دو مدرسه که شامل متوسطه دوم دخترانه و پسرانه است، در ملایر راه‌اندازی شود.

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت که مصوبه دیگر جلسه سیاستگذاری سمای استان همدان مرمت، نگهداری و حفظ ساختمان‌ها بود.

مظاهری بیان کرد: با توجه به قدمت و عمر مدارس مصوب شد با هماهنگی آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس در بحث نوسازی و حفظ و نگهداری ساختمان‌ها، برابر با آیین‌نامه استحکام مدارس، مسائل مورد نیاز و ضروری رعایت شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار