مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام خبر داد؛

پرداخت ۴۹ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان ایلام

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام از پرداخت ۴۹ میلیارد تومان بلاعوض به سیل زدگان ایلام خبرداد.

پرداخت ۴۹ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حبیب‌اله محبی مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: تاکنون ۱۳۸ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان تسهیلات و ۴۹میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض جهت بازسازی، احداثی، تعمیری و معیشتی به سیل زدگان سطح استان اسلام پرداخت شده است.

او افزود: از ۲۱ هزار و ۸۷۶ متقاضی شهری و روستایی مناطق سیل زده جهت دریافت تسهیلات تشکیل پرونده کرده که از این تعداد تاکنون ۱۶ هزار و ۶۳۸ واحد تایید شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اضافه کرد: همچنین تاکنون ۱۲ هزار و ۸۱۷ واحد جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده و تاکنون ۱٠ هزار و ۴۶۵ مورد انعقاد قرارداد شده است.

او ادامه داد : کار آواربرداری، اجرای سقف، دیوار چینی و... دو هزار و ۱۵۹ واحد‌های احداثی آغاز شده و یک هزار ۷۱ واحد پایان یافته است.

محبی با بیان خدمات بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد ارزشی و جهادی اشاره و اظهار داشت: هدف و ماموریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بازسازی و نوسازی مناطق محروم و بافت‌های عشایری و روستایی است.

مدیر‌کل بنیاد مسکن ایلام گفت: اجرای طرح هادی یکی از اقدامات مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که به جهت فراهم سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی انجام و این طرح مناطق محروم را در برنامه خود دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.