امکان تغییر خودکار نرخ فریم در گوشی S20

یکی از کاربران با انتشار تصویری در فضای مجازی اعلام کرد که گوشی Galaxy S20 می‌تواند به طور خودکار نرخ فریم نمایشگر را تغییر دهد.

تغییر خودکار نرخ فریم در گوشی S20به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک هفته از معرفی و عرضه پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S20 می‌گذرد و این گوشی با استقبال بسیار خوبی از سوی افراد کاربران مواجه شده است. یکی از ویژگی‌های بسیار جالب و خاص گوشی Galaxy S20 استفاده از نرخ فریم 120HZ در نمایشگر آن است که کاربر باید هنگام راه اندازی اولیه گوشی خود، یکی از دو حالت 120HZ که باعث روان‌تر شدن گوشی می‌شود یا حالت QHD با نرخ 60HZ که باعث بالاتر رفتن عمر باتری گوشی می‌شود را انتخاب کند. اما به تازگی شرکت سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد با عرضه یک بروزرسانی نرخ فریم 120HZ را به رزولوشن QHD اضافه کند.

علاوه بر این طبق اعلام یکی از کاربران، سری S20 می‌تواند به طور خودکار نرخ فریم گوشی را بین ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز جا به جا کند تا از این طریق عمر باتری گوشی افزایش یابد. این خبر به وسیله تصویری از گوشی Galaxy S20 در فضای مجازی منتشر شد، در این تصویر کاربر علاوه بر امکان انتخاب دو نرخ ۱۲۰ و 60HZ می‌تواند از حالت Dynamic استفاده کند که به این ترتیب گوشی به طور خودکار و با توجه به میزان باتری گوشی، کیفیت را بین این دو نرخ تغییر خواهد داد.

تغییر خودکار نرخ فریم در گوشی S20

ظاهرا تغییر نرخ فریم به طور خودکار هنگام بالاتر رفتن دمای باتری از ۴۲ درجه و کاهش میزان شارژ آن به ۵ درصد انجام خواهد گرفت. علاوه بر این هنگام استفاده از نرم افزار‌هایی مثل Google Maps و دوربین که باتری زیادی مصرف می‌کنند، نرم فریم تصویر به ۶۰ کاهش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: اولین رندرهای دیده شده از کانسپت گوشی کشویی TCL 


در حال حاضر سامسونگ هنوز تاریخ رسمی عرضه این بروزرسانی را اعلام نکرده است و مشخص نیست این بروزرسانی چه زمانی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. با این حال باید تا زمان اعلام تاریخ رسمی از سوی سامسونگ منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار