۱۳۹ هزار نفر در شهرستان میانه واجد شرایط رای دادن هستند

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان میانه گفت: ۱۳۹ هزار نفر در شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که از این تعداد ۷۱ هزار نفر مرد و ۶۸ هزار نفر زن هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،مشایخی معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان میانه گفت: ۱۳۹ هزار نفر در شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که از این تعداد ۷۱ هزار نفر مرد و ۶۸ هزار نفر زن هستند.

 مشایخی گفت: رای گیری در این شهرستان در ۲۲۹ شعبه اخذ رای انجام می‌شود که از این تعداد ۱۱۱ شعبه در شهر میانه و بخش مرکزی، ۴۳ شعبه در بخش ترکمانچای، ۴۳ شعبه در کندوان و ۳۲ شعبه در کاغذکنان است.

او با بیان اینکه در حوزه انتخاباتی شهرستان میانه ۲۲ نفر داوطلب با هم به رقابت خواهند پرداخت از آماده بودن تمامی تمهیدات و امکانات در حوزه فناوری، ارائه آموزش‌های لازم به کاربران دستگاه‌های احراز هویت و هماهنگی و تعامل عوامل شعبه، نمایندگان فرمانداری و سایر هیئت‌ها بویژه هیئت نظارت خبر داد و افزود: پشتیبانی لازم از انتخابات برای برگزاری بدون دغدغه و قانونی انتخابات انجام خواهد شد.

مشایخی سلامت و امنیت در برگزاری انتخابات را از مولفه‌های اصلی برای مشارکت حداکثری مردم خواند و گفت: با اتصال سه حلقه انتخاباتی که رقابت کنندگان، انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان هستند در فضای شفاف و قانونی، مردم خواهند توانست به انتخاب اصلح اقدام کنند.

فرماندار میانه در پایان با توجه به فراهم بودن تمامی تمهیدات، تجهیزات و امکانات در حوزه انتخابیه شهرستان میانه گفت: امیدواریم شاهد برپایی باشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه شهرستان در پای صندوق‌های رای باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار