در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اخبار جشنواره هنر‌های تجسمی فجر را از رادیو فرهنگ دنبال کنید

پرویز جمالی تهیه کننده رادیو فرهنگ از پخش برنامه «طوبی زرین» ویژه دوازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر خبر داد.

اخبار جشنواره هنر‌های تجسمی فجر را از رادیو فرهنگ دنبال کنیدپرویز جمالی تهیه کننده در گفت وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه «طوبی زرین» گفت: گروه کتاب رادیو فرهنگ با توجه به بخش‌هایی که جشنواره هنر‌های تجسمی فجر دارد برنامه «طوبی زرین» را به منظور اطلاع رسانی از اخبار و رویداد‌های جشنواره و گفت و گو با هنرمندان و مسئولان و هنرمندان تدارک دیده است.

جمالی افزود: این جشنواره در رشته‌های نقاشی، گرافیک، عکس، مجسمه، سرامیک، خوشنویسی، نگارگری، کارتون و کاریکاتور، تصویرسازی و هنر‌های جدید برگزار شده و شامل بخش‌های طوبای زرین، چارسوی هنر، چارخانه (ویژه شهرستانها)، بخش پژوهش، مفاخر و بزرگداشت هاست که در این برنامه به طور ویژه از همه بخش‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

این تهیه کننده تصریح کرد: برنامه «طوبای زرین» ویژه دوازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر با رویکرد «گفت‌وگوی هنرها؛ آفرینش تجسمی نوین با نگاهی بین رشته‌ای» از ۲۹ بهمن ماه تا ۵ اسفند از ساعت ۱۷ برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

گفتنی است؛ برنامه «طوبای زرین» کاری از گروه کتاب رادیو فرهنگ به گویندگی فاطمه اسحاق تبار و تهیه کنندگی پرویز جمالی اخبار و رویداد‌های دوازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار