استوکس در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل سپاهان

مهاجم ایرلندی سرخ‌ها در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل سپاهان حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه ۴ اسفند در چارچوب دیدار‌های هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه نقش جهان میهمان سپاهان اصفهان است.

سرخ پوشان پایتخت که اکنون با ۴۱ امتیاز صدرنشین جدول هستند، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های دور برگشت باید با سپاهان رتبه دومی که چهار امتیاز با این تیم اختلاف دارند تقابل کنند و همین موضوع حساسیت بازی را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس که با وجود کسب ۲ برد و یک تساوی در لیگ برتر تاکنون نتوانسته پرسپولیس را در لیگ برتر به پیروزی برساند و شاگردانش با باخت به الدحیل و کسب مساوی برابر الشارجه قعرنشین گروه شان هستند، برای بازی با تیم امیر قلعه نویی تغییراتی در ترکیب پرسپولیس ایجاد می‌کند که مهم‌ترین آن قرار گرفتن آنتونی استوکس در ترکیب اصلی است.


بیشتر بخوانید: علی علیپور بهترین بازیکن دیدار با الشارجه


این مهاجم ایرلندی در سه بازی ابتدایی اش برای پرسپولیس به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته و در مجموع سه دیدار با استقلال، الدحیل و الشارجه، ۶۵ دقیقه در زمین بوده است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد نخستین حضور استوکس در ترکیب اصلی سرخ پوشان در بازی با سپاهان خواهد بود و در این شرایط به احتمال فراوان کریستین اوساگونا پس از ۵ بازی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار