مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

آسمان ایران برای شرکت‌های هواپیمایی و پرواز‌های بین المللی ایمن است

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: آسمان ایران از هر لحاظ برای شرکت‌های هواپیمایی و پرواز‌های بین المللی ایمن است.

آسمان ایران برای شرکت‌های هواپیمایی و پرواز‌های بین المللی ایمن است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: آسمان ایران از هر لحاظ برای شرکت‌های هواپیمایی و پرواز‌های بین المللی ایمن است.

امیر مکری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان افزود: سالیانه حدود ۴۶۰ هزار پرواز بین المللی بر فراز آسمان ایران صورت می‌گیرد و این موضوع به دلیل ایمن بودن آسمان ایران است و نشان می‌دهد که کشورمان از هر لحاظ مهیای میزبانی از پرواز‌های بین المللی است.

او با بیان اینکه ۱۴۰ مسیر هوایی بر فراز آسمان ایران قرار داشته و به کشورمان درآمد ارزی می‌رساند، گفت: ارائه سرویس هوانوردی به پرواز‌های بین المللی را یکی از وظایف اصلی خود می‌دانیم.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اهمیت و جایگاه خاص فرودگاه بین المللی بندرعباس گفت: این فرودگاه نیازمند باند دوم بوده و ایجاد زیرساخت‌های جدید در فرودگاه بندرعباس یک اولویت است.

در پایان این مراسم ابوذر ضیایی به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌های هرمزگان معرفی شد و از زحمات محمود امانی بنی مدیر کل پیشین فرودگاه‌های هرمزگان قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.