خسروی: شیوه مدیریت علی نژاد در ووشو را ادامه می دهم

سرپرست جدید فدراسیون ووشو گفت: من سعی می‌کنم که برنامه‌های جاری فدراسیون ووشو را تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی اجرا کنم.

خسروی:شیوه مدیریت علی نژاد در ووشو ادامه می دهم/ امیدوارم ووشو پسرفت کندعلیرضا خسروی سرپرست جدید فدراسیون ووشو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من به عنوان کارمند وزارت ورزش و جوانان ماموریت اداری دارم تا در زمان مقرر مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو را برگزار کنم.  

خسروی درباره برنامه هایش در فدراسیون ووشو بیان کرد: من سعی می‌کنم که همان برنامه‌های جاری فدراسیون ووشو را اجرا کنم و  امورات فدراسیون را تا تعیین رئیس جدید فدراسیون ووشو انجام می‌دهم.  

او درباره شناختش از فدراسیون ووشو بیان کرد: من نایب رئیس فدراسیون ووشو بودم و اکنون هم رئیس کمیته فنی ووشو هستم و شناخت خوبی از ووشو دارم. همچنین ووشو خانه من است و برای کمک به این رشته ورزشی سمت سرپرستی را قبول کردم.  

سرپرست جدید فدراسون ووشو درباره اینکه از علی نژاد مشورت گرفته است، گفت: صددرصد از علی نژاد مشورت می‌گیرم و او رئیس ما محسوب می‌شود.

خسروی درباره اینکه آینده ووشو را بعد از علی نژاد چطور می‌بیند، بیان کرد: به هر حال هر فردی مدیریت خاص خود را دارد و علی نژاد مدیریت موفقی در فدراسیون ووشو داشت. من هم سعی می‌کنم شیوه مدیریت علی نژاد را ادامه بدهم و امیدوارم فرد لایق  به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شود تا این فدراسیون روند رو به رشد خود را ادامه بدهد و پسرفت نداشته باشد.

خسروی  درباره اینکه  در انتخابات ووشو شرکت می‌کند، گفت: من برای انتخابات  ریاست فدراسیون ووشو ثبت نام نمی‌کنم و  همه تلاش خود را می‌کنم که امور سرپرستی فدراسیون را به نحو احسن تا زمان مجمع انتخاباتی انجام بدهم.  

سرپرست جدید فدراسیون ووشو درباره زمان انتخابات این فدراسیون گفت: من هنوز در فدراسیون ووشو مستقر نشدم، اما همه سعی خود را می‌کنم که زمینه  تشکیل مجمع انتخاباتی را فراهم کنم و انتخابات را در بهترین زمان برگزار کنیم.


 بیشتر بخوانید: خسروی سرپرست فدراسیون ووشو شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار