پنجعلی: فوتبال ما از سطح پایینی برخوردار است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبال ما از سطح پایینی برخوردار است که برای حل معضلات آن نیاز به راهکارهای جدی‌تری داریم.

پنجعلی: فوتبال ما از سطح پایینی برخوردار استمحمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم‌های ایرانی در هفته دوم لیگ قهرمانان، گفت: فوتبال ما از سطح آماتور هم پایین‌تر بوده و واقعیت امر این است اما در مواقعی با وجود مشکلات بسیار توانستیم پیروزی‌های پی‌درپی به دست آوریم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار کرد: وضعیت و شرایط فوتبال ما مانند دیگر مسائل کشور دچار ضعف و مشکلاتی است که حل شدن آن نیاز به راهکارهای جدی‌تری دارد.

پنجعلی درباره ضعف در پست‌های تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: فوتبال ما درکل زیرساخت لازم را ندارد و این مشکل تنها مختص تیم پرسپولیس  نیست.

او درباره عملکرد مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هم تأکید کرد: ترابی در زمان گابریل کالدورن سرمربی سابق پرسپولیس از عملکرد بالایی برخوردار بود اما در حال حاضر دچار ضعف‌هایی شده و دلیل آن هم این است که در گذشته با تیم‌های داخلی بازی می کرد و ضعف های او نمایان نمی شد، اما اکنون با تیم‌های خارجی بازی می‌کند و به خوبی می توان ضعف این بازیکن را احساس کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ضعف اصلی فوتبال ما این است که از استعدادهای خدادادی استفاده درست نمی‌کنیم و آن را پرورش نمی‌دهیم و صرفا فقط به دنبال بازی کردن هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۹:۵۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
جناب پیشکسوت، دلهره داور اجازه بازی را به بازیکن نمی دهد تعجب است اینگونه قضاوت می کنید