عکاس جوان گیلانی در مسابقه عکس یادمان سردار ایران مقام دوم را کسب کرد.

کسب مقام دوم عکاس گیلانی در مسابقه عکس یادمان سردار ایرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: حمیدرضا علیپور عکاس جوان گیلان در مسابقه عکس یادمان سردار ایران به میزبانی دانشگاه سوره، مقام دوم را کسب کرد.

اوبا بیان اینکه، اختتامیه کنگره ادبی هنری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد، افزود: براساس رای هیات داوران بخش عکس، مهدی آقابابایی، حمیدرضا علیپور و فاطمه تحریری زنگنه به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این مسابقه را کسب کردند واز این سه برگزیده تجلیل شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: حمیدرضا علیپور عکاس خبرگزاری شبستان ارسال ۴ عکس در این مسابقه شرکت کرد که ۲ عکس آن با عنوان شوق پرواز به نمایشگاه راه یافت.

قاسم مصفا افزود: این مسابقه در ۲ بخش کنگره شعر پرواز تا خورشید و نمایشگاه آثار هنری تجسمی، نقاشی، عکاسی و گرافیک با محوریت شهادت و مقاومت برگزار شد.

او در پایان تصریح کرد : در بخش  مسابقه عکس، آثار فاخری از ۱۴۷ عکاس از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری ۳۰ اثر به نمایشگاه راه یافت .

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.